Čišćenje i dezinfekcija radnog prostora nikada nije bilo važnije. Pri tome, često razmišljamo o efikasnosti, kako uštediti vrijeme i proizvode.
Pored toga što je čist prostor siguran za zdravlje zaposlenika, redovno čišćenje prostor održava i urednim čineći ga vizuelno privlačnijim od onog koji je u neredu te ostavlja dobar utisak na zaposlenike, klijente i saradnike. Istovremeno uredno radno okruženje podstiče produktivnost. Svakodnevnim čišćenjem također smanjujete vrijeme koje utrošite na čišćenje na sedmičnom nivou.
U nastavku vam donosimo neke od savjeta kako da održite urednost u vašoj kompaniji:
- Organizujete papirologiju
Papiri razbacani po stolovima ne samo da doprinose cjelokupnom dojmu neurednosti, ali u isto vrijeme čine težim pronalaženje važnih dokumenata. Postoji više načina kako da organizujete sve vaše papire. Police sa registratorima su idealno rješenje za skladištenje različitih faktura, otpremnica, izvještaja, profila zaposlenika i drugih dokumenata. Označite sve dokumente sa jedinstvenim oznakama i redovno odlažite sve dokumente u pripadajuće fascikle i registratore.
Ukoliko su vam neki dokumenti neophodni za svakodnevnu upotrebu, koristite stolne ladice ili male zidne police. Ovo je odlična ideja za račune, podatke o klijentima i papirologiju na kojoj trenutno radite.
Kako biste doprinijeli boljoj organizaciji, razmislite i o opciji skeniranja određenih dokumenata i čuvanja u elektronskog formi, a ne u fizičkoj.
- Detaljno očistite toalet
Toalet je mjesto visoke frekvencije i potrebno ga je čistiti svakodnevno. Obratite pažnju na detaljno čišćenje svih površina te nadopunjavanje sapuna, mirisa i maramica.
- Zaštitite elektronske naprave
Kako biste zaštititili elektronske naprave svakodnevno ih čistite od prašine i bakterija. Za čišćenje možete iskoristiti mekanu krpu navlaženu sprejem za dezinfekciju.
- Čistita prostorija za pauzu
Prostor koji zaposlenici koriste za pauzu je često mjesto gdje se jede ili pije što predstavlja dodatni izazov. Ipak, čista prostorija za pauzu igra veliku ulogu u zdravlju i sigurnosti zaposlenika te doprinosi dobrom raspoloženju zaposlenika. Pravila ponašanja, kao što je natpis koji upozorava zaposlenike da će sva stara hrana biti izbačena iz frižidera petkom, mogu uveliko doprinijeti čistom i zdravom okruženju.
Nakon što očistite sve radne površine, ne zaboravite da svakodnevno obrišete mikrovalnu peć jer naslage vremenom mogu postati tvrdokorne. Krpe za ruke perite redovno, a ne zaboravite ni zamjeniti stare spužve.
- Svakodnevno ispraznite kante za smeće
Kante za smeće koje se nalaze u kancelarijama, prostorijama za pauzu, salama sa sastanke, javnom prostoru ali i u toaletu, trebaju biti redovno ispražnjene. Pobrinite se da imate dovoljan broj kesa za odlaganje smeća kako bi ovaj proces tekao nesmetano.
- Posvetite pažnju zajedničkom prostoru
Recepcija i prostor koji koriste svi zaposlenici je odraz identiteta vaše kompanije, te je potrebno da posvetite posebnu pažnju uređenju i održavanju ovih prostorija. Obratite pažnju na detalje. Očistite prašinu i mrlje sa svih površina; uključujući stolice, stolove, police, podove, biljake, ručke. Ukoliko ste na vidno mjesto izložili knjige, novine i brošure – sav materijal treba biti uredno složen, aktuelan i bez tragova habanja. Bacite poderane, prljave i stare materijale za čitanje.
- Politika čistog stola
Obezbjedite prostor za skladištenje stvari kako bi zaposlenici mogli imati čist stol. Zasebni ormarići, police, ladice su samo neki od namještaja koji vam mogu pomoći da smanjite nered. Stol na kojem se nalazi malo stvari je mnogo lakše održavati čistim.